سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله علما در دیدار خانواده شهید علی اشرف سلیمی

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه، حضور آگاهانه مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی را مهر تأییدی بر حاکمیت نظام دانست و گفت: امسال نیز مردم هوشیارانه در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات شرکت خواهند کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، آیت ‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه به همراه امام جمعه بیستون،مدیر کل بنیادشهید و تنی چند از فعالان فرهنگی، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، با خانواده شهید علی اشرف سلیمی، از شهدای انقلاب دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، در این دیدار با اشاره به تبریک ایام مبارک دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت مجاهدت و جانفشانی های شهدا و صبر و استقامت مادران و پدران شهدا است.

وی تأکید کرد: امروزه دشمنان نظام در تلاش اند تا با فتنه های پی در پی، محبوبیت نظام، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را کمرنگ کنند، ولی خوشبختانه مردم ولایتمدار ایران در 37سال گذشته با توکل بر خداوند متعال، تمامی نیرنگ ها و فتنه ها را خنثی کرده اند.

امام جمعه کرمانشاه، حضور آگاهانه مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی را مهر تأییدی بر حاکمیت نظام ذکر کرد و افزود: امسال نیز مردم هوشیارانه در راهپیمایی 22بهمن شرکت خواهند کرد و در تکمیل آن، در دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضور حداکثری خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه، تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران را ضروری خواند و افزود: خانواده های شهدا ولی نعمت ما هستند، لذا مسئولان نباید ایثارگری های این خانواده ها را به فراموشی بسپارند.

آیت الله علما در پایان یادآور شد: شهدای انقلاب و دفاع مقدس دارای پیام های والایی هستند که مهم ترین آن تبعیت از ولایت فقیه، حرکت در مسیر روحانیت، حفظ انقلاب و ترویج اسلام ناب محمدی در جامعه است، لذا باید از آرمان های امام راحل و شهدا صیانت کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha